راهنمای پایان نامه درباره : تأثیراستفاده از اینترنت بر سبک زندگی در بین دانشجویان |
فهرست مطالب
عنوان شماره صفحه
چکیده ۱
فصل اول: کلیات تحقیق
۱-۱- مقدمه ۳
۱-۲- بیان مسئله ۴
۱-۳- ضرورت و اهمیت پژوهش ۷
۱-۴- اهداف تحقیق ۱۰
۱-۴-۱ هدف کلی ۱۰
۱-۴-۲ اهداف جزیی ۱۰
۱-۵- فرضیههای تحقیق ۱۱
فصل دوم: مروری بر ادبیات و پیشینه تحقیق
۲-۱- مقدمه ۱۳
۲-۱-۱ تعاریف ۱۴
۲-۲- مبانی نظری ۱۶
۲-۲-۱ ماکس وبر ۱۶
۲-۲-۲ آنتونی گیدنز ۱۷
۲-۲-۳ پیر بوردیو ۲۱
۲-۲-۳-۱ مفهوم منش ۲۲
۲-۲-۳-۲ مفهوم میدان ۲۶
۲-۲-۳-۳ مفهوم عمل ۳۰
۲-۲-۳-۴ مفهوم نماد ۳۱
۲-۲-۳-۵ مفهوم طبقه ۳۱
۲-۲-۳-۶ مفهوم مصرف ۳۵
۲-۲-۴ کاکرام ۳۹
۲-۲-۵ آدلر ۴۰
۲-۲-۵-۱ مفاهیم اساسی نظریه آدلر ۴۱
۲-۲-۵-۲ انواع سبک زندگی از دیدگاه آدلر ۴۲
۲-۲-۶ تورستین وبلن ۴۴
۲-۳- شاخص های جوانی و سبک زندگی ۴۶
۲-۳-۱ امتداد یافتن دوره جوانی ۴۷
۲-۳-۲ فردی شدن ۴۷
۲-۳-۳ عدم اطمینان و خطر ۴۸
۲-۳-۴ ریسک پذیری ۴۸
۲-۳-۵ نگرش متفاوت جوانان به کار و فراغت ۴۹
۲-۳-۶ برقراری ارتباط به شیوه متفاوت ۵۰
۲-۳-۷ مصرف گرایی و مصلحت طلبی ۵۰
۲-۴- اینترنت ۵۱
۲-۴-۱ استفاده جوانان از اینترنت در ایران ۵۳
۲-۴-۲ ویژگی های اینترنت ۵۵
۲-۴-۳ انواع کاربردهای رسانه های مجازی ۵۵
۲-۴-۴ آمار استفاده از اینترنت در جهان ۵۷
۲-۴-۵ تأثیرات مثبت اینترنت بر سبک زندگی ۵۸
۲-۴-۵-۱ کوچک شدن جهان و رشد فرهنگی ۵۸
۲-۴-۵-۲ خدمات آموزشی و پژوهشی ۵۹
۲-۴-۵-۳ ارائه خدمات به «شهروند الکترونیک» ۵۹
۲-۴-۵-۴ توسعه اقتصادی و تجارت الکترونیک. ۶۰
۲-۴-۵-۵ ایجاد خلاقیت و اخلاق کاری سازنده ۶۰
۲-۴-۵-۶ تعامل و همزیستی جهانی؛ شکلگیری هویت پویا ۶۱
۲-۴-۵-۷ کثرتگرایی فرهنگی ۶۲
۲-۴-۵-۸ جهانی شدن و حقوق شهروندی ۶۲
۲-۴-۶ تأثیرات منفی اینترنت بر سبک زندگی ۶۳
۲-۴-۶-۱ بعد اجتماعی ۶۳
۲-۴-۶-۲ تبدیل اینترنت به ارزش ۶۳
۲-۴-۶-۳ قبض و بسط باورها ۶۴
۲-۴-۶-۴ اثرات روانی ۶۴
۲-۴-۷ تأثیرات مثبت و منفی فیس بوک بر سبک زندگی ۶۵
۲-۴-۷-۱ انتشار سریع و آزادانه اخبار و اطلاعات، افزایش قدرت تحلیل و تقویت روحیه انتقادی ۶۵
۲-۴-۷-۲ امکان عبور از مرزهای جغرافیایی و آشنایی با افراد، جوامع و فرهنگ های مختلف ۶۵
۲-۴-۷-۳ شکل گیری و تقویت خرد جمعی ۶۵
۲-۴-۷-۴ ارتباط مجازی مستمر با دوستان و آشنایان ۶۶
۲-۴-۷-۵ تبلیغ و توسعه ارزش های انسانی و اخلاقی در عرصه جهانی ۶۶
۲-۴-۷-۶ افزایش سرعت در فرایند آموزش و ایجاد ارتباط شبانه روزی بین استاد و شاگرد ۶۶
۲-۴-۷-۷ فیس بوک و اختلالات روانشناختی ۶۶
۲-۴-۷-۸ فیس بوک و اعتیاد ۶۷
۲-۵- پیشینه پژوهش ۶۷
۲-۵-۱ تحقیقات داخلی ۶۷
۲-۵-۲ تحقیقات خارجی ۷۵
۲-۶- چارچوب نظری تحقیق حاضر ۷۹
۲-۶-۱ گرایش و رفتارهای زیست محیطی ۸۲
فرم در حال بارگذاری ...
[شنبه 1400-03-01] [ 03:22:00 ب.ظ ]
|